A prémium szót mindenki szereti. A prémium azt jelenti, hogy valamiből kiemelt minőségűt kapunk, és az biztosan jobb, mint az átlagos.
Aki webáruházban vásárol, nem tudja megtapogatni, kipróbálni a terméket. Ül a számítógép képernyője előtt, és a választáshoz csak a termékfotók és termékleírások állnak rendelkezésére.
Az emberek sokféle forrásból tájékozódnak a világ dolgairól. Televízió, rádió, újságok, internet, piaci pletyka... mind-mind hírforrás.
A hiperperszonalizáció jelensége sok feladatot és sok lehetőséget ad a vállalati marketingeseknek. A vásárlási trendek alapjaikban változtak meg az utóbbi években.
Ömlik ránk az interneten az információ, követni is alig bírjuk a zúduló híreket. Régebben a hírek szigorú ellenőrzésen mentek keresztül.
A marketing világa gyorsan változik, a digitalizáció minden részét átfonta már. vajon merre jár a SEO?
A tartalomelemzés alkalmazásának széleskörű elterjedését az tette lehetővé, hogy a számítógépek kapacitása ugrásszerűen megnőtt, a felhő alapú megoldások is mindennapos használatba kerültek.