Külföldi linképítés

Akinek van angol vagy német nyelvű weboldala, nagyon jól tudja, hogy nem olyan egyszerű ügyfeleket szerezni az interneten keresztül. A hazai piacon sokkal könnyebb boldogulni, de odakint már jóval nehezebb. Nehéz, de nem lehetetlen, főleg ha tudjuk, hova kell fordulni a segítségért.

Külföldi linképítés

Német és angol nyelvű PR cikkek

A hatékony online marketing receptje hasonló, mint itthon. Magas minőségű PR linkeket kell gyűjteni, és a siker nem marad el. Természetesen nem mindegy, honnan mutatnak linkek egy adott weboldalra, és az sem mindegy, hogy milyen ütemben kerülnek ezek kiépítésre. Ha valaki nem akar ráfaragni, akkor mindenképp szakember segítségét vegye igénybe.

A külföldi linképítés lényege, hogy a linkek valóban külföldi szerveren legyenek, és lehetőleg abban a térségben, ahol az optimalizálást szeretnénk elvégezni. Nyilván az a legjobb, ha a céloldal is egy külföldi szerveren van elhelyezve, és akkor sokkal gördülékenyebb lehet az elvégzett munka. Fontos, hogy a linkek kiépítése természetes legyen. Az optimális megoldás az, ha hetente egy link épül, és lehetőleg olyan releváns blog- vagy híroldalra, ahol elég magas a látogatottság. Így könnyen elérhető, hogy az odalátogató olvasók rákattintanak a frissen megjelent PR cikkre, és releváns látogatóként érkeznek majd a saját weboldalunkra. Így nem csak a Google szemében lesz pozitív hatással a dolog, de saját ügyfélbázisunk is értékes tagokkal bővülhet.

A linképítés fontos eleme még a hatékony szöveg és a szakszerű fordítás. A szöveg mellé legalább egy képet érdemes elhelyezni, hogy illusztráljuk annak mondanivalóját. A PR cikk hossza minimum 1500 karakter legyen, és ügyeljünk arra, hogy ne másolt szöveg, hanem egyedi bejegyzés legyen. Ha mindez teljesül, akkor csak várni kell, amíg a Google beindexeli a kiépült linkeket, és megjelennek az első látogatók.

Címkék: Kisokos, Külföldi linképítés
Dátum: 2019-11-15