Hogyan lehet a találati lista elejére kerülni?

Minden cég szeretne jó helyezéseket elérni a keresőkben a weboldalával, vagyis azt, hogyha valaki beírja a Google keresőjébe a tevékenységére, iparágára vonatkozó kulcsszót, akkor az első lapon dobja ki a nevét, tehát őt, és ne a versenytársait találják meg elsőként a potenciális ügyfelek. Ennek elősegítésének eszköze a linképítés, mert a keresőmotorok rangsorolási algoritmusaiban a linkeknek fontos szerepe van.

Hogyan lehet a találati lista elejére kerülni?

Minőségi weboldalak

Lényeges tényező, hogy a kiépített linkek minőségi weboldalakról mutassanak az oldalra. A Google rafinált eszközeivel figyeli az oldalakon elhelyezett tartalmakat, azok változásának gyakoriságát, azt, hogy milyen nyelven íródtak. A Google úgy igyekszik - gyakori változtatásokkal - kialakítani kereső algoritmusait, hogy a legjobb releváns oldalak kerüljenek a találati lista elejére. Vagyis a linképítéssel azt kell bebizonyítani a Google robotjainak, hogy az adott szakterületen az adott cég a legjobb, hiszen számos minőségi weboldal hivatkozik rá.

Kulcsszavak meghatározása

A linkmarketing a keresőoptimalizálási folyamat része. Cikkek készülnek az adott cég tevékenységéhez kapcsolódó témakörökben, amelyekben elhelyezésre kerül a kulcsszó, mint link, így a keresőrobotok bizonyosan releváns szövegkörnyezetben fogják megtalálni, és ennek megfelelően magasabb értékelést kap a találati rangsorolásban. Az is fontos, hogy minél több külön weboldalról történjék a hivatkozás, vagyis a kulcsszavakat tartalmazó különböző cikkeket minél több különböző oldalon kell elhelyezni, valamint, hogy minél gyakrabban kerüljön fel a netre egy-egy újabb cikk a témáról egy-egy újabb hivatkozással.

Címkék: Csináld magad, Linkmarketing
Dátum: 2019-07-26